W przypadku, gdy nie pamiętają Państwo hasła lub loginu do konta w Kujawsko-Pomorskiej Platformie Edukacyjnej,

należy  zgłosić się do Administratorów Szkolnych, którzy posiadają uprawnienia do resetowania haseł użytkowników.

 W przypadku osób poniżej 16 roku życia, prosimy o kontakt Rodziców lub Opiekunów prawnych.

Hasło można zresetować samodzielnie tylko w sytuacji, gdy wcześniej skonfigurowali Państwo w panelu MS Office365 procedurę odzyskiwania hasła.

Administratorzy Centralni nie resetują haseł, także po przesłaniu prośby za pośrednictwem systemu resetowania haseł MS Office 365.

W przypadku pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem

formularza kontaktowego, lub telefoniczny (56) 62 18 400 lub (56) 62 18 283

LOGOWANIE DO EDUPOLIS

Pomoc | Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

INSTYTUCJE WSPIERAJĄCE

Licznik odwiedzin:

319,754